Правила поведінки дітей у дитячому садочку
o
o
o
Приходити
вчасно в дитячий садок;
o
У всьому слухатися вихователя;
o
Якщо щось болить, то обов’язково про це сказати
вихователю.
o
Берегти іграшки, майно та книги.
o
На прогулянці не бруднити
одяг;
o
В групі голосно не кричати та не бігати;
o
Не ходити в вологому одязі;
o
Не ображати дітей зі своєї групи;
o
Слідкувати за станом свого одягу;
o
Мати особисті носові хустинки;
o
Дотримуватися вимог безпеки;
o
Акуратно вішати одяг в свою шафку.
o
o
o Стаття 55. Закону України "Про
освіту" Права та обов’язки батьків здобувачів освіти
o
1. Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку
дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і
розвитку дитини.
o
2. Батьки здобувачів освіти мають право:
o
– захищати відповідно до законодавства права та
законні інтереси здобувачів освіти;
o
– звертатися до закладів освіти, органів управління
освітою з питань освіти;
o
– обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму
здобуття дітьми відповідної освіти;
o
– брати участь у громадському самоврядуванні закладу
освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування
закладу освіти;
o
– завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у
закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні
заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на
участь у них дитини;
o
– брати участь у розробленні індивідуальної програми
розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;
o
– отримувати інформацію про діяльність закладу освіти,
результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і
результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої
діяльності.
o
3. Батьки здобувачів освіти зобов’язані:
o
– виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод
і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення
до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;
o
– сприяти виконанню дитиною освітньої програми та
досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;
o
– поважати гідність, права, свободи і законні інтереси
дитини та інших учасників освітнього процесу;
o
– дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини,
сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;
o
– формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя
у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними,
національними, релігійними групами, представниками різних політичних і
релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження,
сімейного та майнового стану;
o
– настановленням і особистим прикладом утверджувати
повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди,
справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
o
– формувати у дітей усвідомлення необхідності
додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і
територіальну цілісність України;
o
– виховувати у дитини повагу до державної мови та
державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей
України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;
o
– дотримуватися установчих документів, правил
внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання
освітніх послуг (за наявності).
o
4. Держава надає батькам здобувачів освіти допомогу у
виконанні ними своїх обов’язків, захищає права сім’ї.
o
Органи державної влади та органи
місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати своїх дітей
відповідно до власних релігійних і філософських переконань, а суб’єкти
освітньої діяльності мають враховувати відповідні переконання під час
організації та реалізації освітнього процесу, що не повинно порушувати права,
свободи та законні інтереси інших учасників освітнього процесу.